Škoda vystavuje MissionL v Katare

Štvrtok, 26 január 2012

Automobilka Škoda vystavuje na práve prebiehajúcom autosalóne v Katare (od 26. do 29. januára) štúdiu MissionL, po prvý raz mimo Európu. Model blízky budúcemu sériovému modelu ponúka veľkorysý priestor a početné riešenia typické pre značku Škoda.

Škoda MissionL
Po premiére vo Frankfurte sa štúdia MissionL predstavila aj arabskému svetu v Katare

Veľkosťou štúdia MissionL a teda neskorší sériový model zapadne medzi modely Fabia a Octavia a ponúkne veľmi dobrý pomer ceny a úžitkovej hodnoty a urobí z neho zaujímavú ponuku najmä pre rodiny.

Štúdia MissionL nadchne štruktúrou a precíznosťou, ale aj športovým dojmom. "Túto štúdiu sme vypracovali veľmi čisto, s jednoduchým a pôsobivým rozdelením plôch. Mnoho ľudí túži po jednoduchom, ale precíznom posolstve. A toto prianie dizajn MissionL spĺňa," hovorí hlavný dizajnér značky Škoda Jozef Kabaň.

Na prednej časti vozidla je jasne viditeľný nový dizajn značky. Nové logo značky Škoda sa nachádza na zaoblenom prednom konci kapoty. Mriežka chladiča je lemovaná chrómovaným rámčekom a skladá sa z vertikálne usporiadaných lamiel. Upútajú aj svetlomety usporiadané do tvaru štvorlístka.

Pod hlavnými svetlometmi s dvojitou optikou ohraničujú masku chladiča takmer rovnako veľké hmlové svetlomety. Smerovky a svetlá pre denné svietenie tvoria jemné pásy na spodnej hrane hlavných svetlometov. Kryštalická štruktúra ich krytov pripomína remeselný um českých brusičov skla a vidieť ju na mnohých komponentoch karosérie a interiéru.

Interiér štúdie kryje čierna priehľadná sklenená strecha, ktorá zvýrazňuje usporiadanú eleganciu, jasnú ergonómiu a vysokú funkčnosť. Prístrojová doska, poťahy sedadiel a volantu sú kombináciou bielej a béžovej a dodávajú vozidlu mladistvý dojem.

Škoda MissionL Škoda MissionL Škoda MissionL
Autor: J. Goldberger
Foto: autor
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.