Škoda Vision In: Štúdia pre Indiu

Pondelok, 27 január 2020

Pripravované SUV pre indický trh odhaľuje česká Škoda po dizajnérskych detailoch a na škicách v krátkom videu necelé dva týždne pred autosalónom Auto Expo 2020 v Dillí.

skoda-vision
Maska chladiča s dvojitými rebrami je typickým prvkom modelov škodováckych SUV. Rebrá i logo na kapote budú podsvietené.

Na upútavke videa ukazuje Škoda prvé detaily nového SUV, zatiaľ pod menom koncepčnej štúdie Vision In, určeného pre indický trh. Štúdiu v reálnej podobe spoznáme v čase konania autosalónu v Dillí o necelé dva týždne.

Na videu vidieť okrem iného masku chladiča, typickú pre vozidlá značky Škoda, s masívnymi dvojitými rebrami a rámčekom z krištáľového skla. Vďaka dvojitým rebrám, ktoré môžu byť podsvietené, rovnako ako nad nimi uložené logo značky Škoda, a dvojdielnym svetlometom, pôsobí predná časť vozidla impozantným dojmom.

Kryštalické prvky vytvárajú optické akcenty aj v interiéri štúdie Vision In, napríklad pri páke voliča režimov prevodovky na stredovom paneli, pod virtuálnym kokpitom a tiež v podobe nového kryštalického prvku na palubnej doske.

Poťahy sedadiel majú výrazné zdobené prešívanie, na kožou potiahnutom multifunkčnom volante sú jasné otáčacie ovládače podľa nového konceptu ovládania vozidiel Škoda.

Štúdia Vision In je prvým vozidlom na báze modulárnej platformy MQB-A0-In, ktorá je prispôsobená požiadavkám indického trhu. Na tejto platforme vznikne niekoľko ďalších modelov značky Škoda a Volkswagen pre indický trh.

Štúdia Vision In bude mať oficiálnu premiéru na autosalóne Auto Expo 2020 v Dillí 5. februára (autosalón potrvá do 12.februára). Sériové SUV pre indický trh predstaví automobilka Škoda v priebehu marca tohto roku.

Autor: J. Goldberger
Foto: Škoda Auto
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.