Utorok, 20 september 2022
Ako Next Level - Škoda Strategy 2030 predstavuje česká automobilka Škoda novú identitu značky, ktorá zahŕňa nový dizajnový jazyk, nové logo a tiež zmenu firemnej identity.
Škoda zároveň akceleruje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu. V rámci nej uvedie na trh do roku 2026 tri nové čisto elektrické modely a po nich prídu na rad ďalšie nové modely.
Štúdia Vision 7S je prvý konkrétny model, jeden z budúcich. Ide o sedemmiestny koncept na ktorom automobilka po prvý raz predstavuje nový dizajnový jazyk.
Podiel čisto elektrických vozidiel na predaji značky Škoda má v Európe do roku 2030 vzrásť na viac ako 70 percent a česká automobilka investuje v najbližších piatich rokoch do elektromobility 5,6 miliardy eur a do digitalizácie 700 miliónov eur.
Novinkou v tomto smere sú dve rôzne konfigurácie interiéru. Jeden má režim Jazda, druhý Relax, pričom dôraz sa kládol na vyvážený pomer dotykových a digitálnych ovládacích prvkov.
V rámci novej stratégie štúdia Vision 7S rozvíja koncept interiéru svojich vozidiel, ktorý kombinuje ako priestranný a bezpečný až pre sedem cestujúcich s kompletnou premenou prirodzeného užívateľského rozhrania.
Bezpečnosť a ochranu Vision S7 zabezpečuje inovatívna detská autosedačka, ktorá je umiestnená proti smeru jazdy v stredovej konzole pred druhým radom sedadiel.
Toto všetko je obklopené odolnými a udržateľnými materiálmi a mnohými Simply Clever prvkami. Vzhľad interiéru dopĺňa jedinečné dekoratívne prešívanie v tvare písmena X, ktoré podčiarkuje charakter SUV.
Autor: J. GoldbergerFoto: Škoda Auto