Škoda predstavila novú identitu značky

Utorok, 20 september 2022

Ako Next Level - Škoda Strategy 2030 predstavuje česká automobilka Škoda novú identitu značky, ktorá zahŕňa nový dizajnový jazyk, nové logo a tiež zmenu firemnej identity.

1-skoda-s7

Škoda zároveň akceleruje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu. V rámci nej uvedie na trh do roku 2026 tri nové čisto elektrické modely a po nich prídu na rad ďalšie nové modely.

Štúdia Vision 7S je prvý konkrétny model, jeden z budúcich. Ide o sedemmiestny koncept na ktorom automobilka po prvý raz predstavuje nový dizajnový jazyk.

Podiel čisto elektrických vozidiel na predaji značky Škoda má v Európe do roku 2030 vzrásť na viac ako 70 percent a česká automobilka investuje v najbližších piatich rokoch do elektromobility 5,6 miliardy eur a do digitalizácie 700 miliónov eur.

Novinkou v tomto smere sú dve rôzne konfigurácie interiéru. Jeden má režim Jazda, druhý Relax, pričom dôraz sa kládol na vyvážený pomer dotykových a digitálnych ovládacích prvkov.

V rámci novej stratégie štúdia Vision 7S rozvíja koncept interiéru svojich vozidiel, ktorý kombinuje ako priestranný a bezpečný až pre sedem cestujúcich s kompletnou premenou prirodzeného užívateľského rozhrania.

Bezpečnosť a ochranu Vision S7 zabezpečuje inovatívna detská autosedačka, ktorá je umiestnená proti smeru jazdy v stredovej konzole pred druhým radom sedadiel.

Toto všetko je obklopené odolnými a udržateľnými materiálmi a mnohými Simply Clever prvkami. Vzhľad interiéru dopĺňa jedinečné dekoratívne prešívanie v tvare písmena X, ktoré podčiarkuje charakter SUV.

1-skoda-s7 2-skoda-s7
Autor: J. Goldberger
Foto: Škoda Auto
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.