Škoda predstaví koncept MissionL

Piatok, 09 september 2011

Škoda predstaví vo Frankfurte dizajnový koncept MissionL blízky sériovej výrobe. MissionL ukazuje podstatné prvky nového, už šiesteho modelového radu značky.

Škoda MissionL
Dizajnový koncept MissionL bude mať premiéru na autosalóne vo Frankfurte

Už o štyri dni predstaví mladoboleslavská automobilka na autosalóne vo Frankfurte vo svetovej premiére dizajnový koncept MissionL. Koncept blízky sériovej výrobe odhaľuje podobu šiesteho modelového radu, ktorý sa stane symbolom štartu modelovej ofenzívy českej automobilky. Kompaktný päťdverový automobil bude uvedený na trhy v Európe, Rusku a Číne.

V duchu princípov internacionalizácie prejde kompaktný liftback špecifickými modifikáciami pre každý z týchto regiónov. Indický trh navyše získa svoj vlastný variant v podobe kompaktného sedanu. Tieto kroky priblížia spoločnosť Škoda k cieľom svojej rastovej stratégie, ktoré si vytýčila v minulom roku. Do roku 2018 chce automobilka posilniť svoj predaj na 1,5 milióna vozidiel.

"MissionL odhaľuje podobu nášho nového kompaktného modelu. Veľmi presne ukazuje, kadiaľ sa bude uberať cesta našej značky," hovorí predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Winfried Vahland. "Svetová premiéra vo Frankfurte dáva jasný signál, že Škoda teraz ide na plný plyn. V najbližších dvoch až troch rokoch budeme predstavovať každých šesť mesiacov nové auto."

Škoda MissionL
Koncept Škoda MissionL je predobrazom budúceho modelu českej automobilky

V hlavnom závode v Mladej Boleslavi sa bude v budúcnosti popri modeloch Fabia a Octavia vyrábať aj tretí model, čomu sa zodpovedajúcim spôsobom prispôsobuje zväčšovanie kapacity výrobných liniek. V závode vo Vrchlabí bude Škoda od konca roku 2012 vyrábať automatickú dvojspojkovú prevodovku DQ200.

Autor: J. Goldberger
Foto: Škoda Auto
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.