Renault 4EVER Trophy: Úžasný ako hračka z obchodu

Nedeľa, 14 máj 2023

Návrat veľkých automobiliek k historicky úspešným modelom je stále dobrou príležitosťou pripomenúť si modely, ktoré im svojho času šírili slávu. Ním bol aj prvý Renault 4L Trophy, ktorého 25.výročie si francúzska automobilka pripomenie plne elektrickým modelom a ktorého koncept nesie pomenovanie Renault 4EVER Trophy.

1-renault-4ever

Budúci elektrický Renault 4EVER Trophy je pripomenutím svojho ikonického predchodcu, z ktorého sa predalo úctyhodných 8 miliónov exemplárov. Má podobne ako jeho predchodca symbolizovať jednoduchosť, obratnosť a aj robustnosť. Automobilka o ňom hovorí, že má byť čiastočne luxusný a čiastočne dobrodružný, čo je zjavné už z jeho vzhľadu. ​

Renault 4EVER Trophy je pasovaný za ikonu novej generácie. Svoju premiéru oslávi na nadchádzajúcom tenisovom turnaji Roland Garros 2023 v Paríži. Aby sa zdôraznil retro šarm nového modelu, Renault 4EVER Trophy je odetý do odtieňa inšpirovaného farbou Ile-de-France Blue, v ktoroj bol model 4L uvedený na trh v roku 1962.

Na strešných pásoch, pružinách tlmičov a emblémoch kolies modelu Renault 4EVER Trophy sa budú objavovať fluorescenčné žlté akcenty, ktoré umocnia technikou inšpirovaný dizajn. Žltá farba bude poctou tenisovým loptičkám Roland Garros.

Aj keď výroba modelu 4L sa skončila pred viac ako 30 rokmi, jeho názov je stále príznačný! Automobilka ho potvrdila už minulý rok na parížskom autosalóne, kde sa 4EVER Trophy predstavil ako výstavný exemplár.

Renault 4EVER Trophy je inšpirovaný pôvodným modelom Renault 4 a otvára cestu budúcemu kompaktnému plne elektrickému SUV segmentu B a pri predvádzaní svojho vzhľadu na French Open 2023 v Paríži určite zaujme verejnosť.

Renault 4EVER Trophy ako batériové elektrické vozidlo francúzskej automobilky sa bude predávať od roku 2025.

1-renault-4ever 2-renault4 3-renault-4ever
Autor: J. Goldberger
Foto: Renault
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.