Range Rover Evoque: testy ako reklama

Utorok, 10 august 2010

Nový Range Rover Evoque vstúpil do finálnej fázy testovania. Doterajší testovací program nového modelu zahŕňal milióny kilometrov v extrémnych podmienkach a bude finišovať ďalšími náročnými testami na rôznych miestach sveta. Ani teraz však britská automobilka nerobí okolo nového modelu žiadne tajnosti a špeciálne maskovanie prototypov s názvami jedenástich významných svetových miest a GPS mapami bude len signalizovať blížiaci sa začiatok predaja nového modelu.

Range Rover Evoque
Maskovanie má len vzbudiť pozornosť a záujem o nový najmenší model Land Roveru

Nový Range Rover Evoque vstúpil do záverečnej fázy jazdných testov, v rámci ktorých bude niekoľko stoviek prototypov jazdiť po celom svete v najťažších klimatických a terénnych podmienkach. Pre tieto testy pripravil Land Rover pre prototypy nápadnú kamufláž, ktorá bude pútať pozornosť v rôznych častiach sveta.

Neprehliadnuteľné maskované automobily budú reprezentovať Londýn, New York, Sao Paulo, Paríž, Miláno, Madrid, Berlín, Sydney, Šanghaj a Moskvu, bude možné vidieť ich pri testoch na celom svete. Predstavujú však iba malú časť z celkového počtu testovacích vozidiel, ktoré absolvujú spolu milióny skúšobných kilometrov. Rozsiahle testy zabezpečia, aby nový Range Rover Evoque spĺňal najvyššie štandardy kvality a spoľahlivosti.

Nový Evoque bude jazdiť v 20 štátoch sveta a testy vystavia prototypy Range Roveru najextrémnejším podmienkam. K videniu budú od ľadovej Arktídy po horúce púšte, na nemeckých diaľniciach s neobmedzenou rýchlosťou jazdy i v extrémne hustej mestskej premávke v Tokiu. Na týchto testoch bude pracovať 3500 inžinierov a technikov z divízie vývoja a výskumu Land Roveru, ale aj takmer 120 dodávateľských firiem špecifických komponentov a počas viac ako 17 000 individuálnych testov sa preverí každý dielec a systém.

Evoque je najmenší, najľahší a najúspornejší Range Rover. Nový model značky Land Rover bude zároveň aj najdostupnejším automobilom britskej značky a prvým modelom v histórii automobilky, ktorý okrem pohonu všetkých kolies bude ponúkať tiež iba pohon jednej nápravy. Range Rover Evoque sa bude predávať vo viac ako 160 krajinách sveta a začiatok predaja je plánovaný na leto roku 2011.

Autor: J. Goldberger
Foto: Land Rover
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.