Peugeot i-Cockpit: Kokpit nových modelov značky

Piatok, 22 apríl 2016

Peugeot predstavil svoju absolútne modernú víziu priestoru pre vodiča, budúcnosť interaktívnych interiérov svojich budúcich modelov. Peugeot i-Cockpit bol už dávnejšie použitý v modeloch 208, 2008 a 308. Potom značka sústredila dovtedajšie poznatky a sústredila ich do jedného monolitu novej generácie tohto inovatívneho konceptu a ukázala ho v novom zatiaľ nemenovanom modeli pre svoju družinu vybraných novinárov v Paríži.

Peugeot i-Cockpit
Nový kokpit Peugeot i-Cockpit so základnými prvkami ako sú kompaktný volant, head-up displej a dotykový displej ponúka viac ergonómie a nové technológie. Má ho mať už nový pripravovaný model. Bude ním crossover 3008 novej generácie?

Peugeot sa pred štyrmi rokmi veľmi dôsledne pustil do inovácie v oblasti infotainmentu. Upustil od klasických ovládačov na stredovej konzole a všetko sústredil do dotykovej obrazovky. Niečo z toho bolo fajn, iné zožalo kritiku. Až tak, že zhoršilo, resp. skomplikovalo vodičovi prístup k ovládaniu základných funkcií.

Peugeot sa však nenechal odradiť a dôsledne pokračoval a vylepšoval systém. Výsledkom je koncepcia New i-Cockpit, ktorá kritizované nedostatky vyriešila a pridala aj niečo navyše. Získané poznatky zakomponovala do úplne nového interiéru pripravovanej novinky. Špekuluje sa, že by to mohol byť nový crossover 3008, ktorý by Peugeot mohol predstaviť už na jeseň tohto roku na autosalóne v Paríži.

Je tu nový kokpit so základnými prvkami Peugeotu i-Cockpit, ako sú kompaktný volant, head-up displej, dotykový displej. Nová verzia ponúka viac ergonómie a nové technológie. Vysoko umiestnený digitálny panel, kapacitný dotykový displej, vyššiu konektivitu a jedinečné zmyslové spojenie s i-Cockpit Amplify. Týmito prvkami oznamuje Peugeot i-Cockpit novú budúcnosť riadiaceho modulu značky Peugeot.

Autor: J. Goldberger
Foto: Peugeot
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.