Sobota, 07 september 2019
Po tom, ako koncom minulého roka vstúpil na náš trh Peugeot 508 Fastback a v polovici tohto roka aj praktická verzia kombi SW, francúzska automobilka Peugeot prichádza teraz s oboma modely aj s hybridným pohonom.
Nabíjanie zo zásuvky pri použití wallboxu trvá menej ako hodinu a 45 minút
Peugeot posilňuje svoju elektrickú stratégiu zameranú na uvádzanie výkonných , ale aj úsporných vozidiel, ktoré využívajú na svoj pohon obnoviteľne zdroje energie. Peugeot tak prezentuje zámer značky ponúknuť zákazníkom automobily s plug-in hybridnou, s nabíjaním z elektrickej zásuvky, technológiou s nižšími celkovými prevádzkovými nákladmi.
Zámer ponúknuť výnimočné jazdné zážitky je súčasťou DNA značky Peugeot. Nové plug-in hybridné motory boli vyvinuté tak, aby si vodiči mohli jazdu naozaj naplno užiť. Výsledkom tejto snahy má byť jedinečný pocit z ich riadenia, ktorý si vodiči môžu naplno vychutnať aj vďaka novým jazdným režimom.
Každý z jazdných režimov je podľa výrobcu výnimočný a sprostredkováva nové pocity. Ticho má byť dominantným pocitom z jazdy v 100 % elektrickom režime s nulovými emisiami. Silu a výkon auta má naplno poskytnúť režime Sport využívajúcom všetky zdroje energie. Univerzálnosť zasa hybridný režim. Režim Komfort spája výhody hybridného režimu s komfortom nastaviteľného pruženia.
Nové modely Peugeot 508 Hybrid a 508 SW Hybrid kombinujú motor PureTech s výkonom 132 kW/180 k s elektromotorom s výkonom 80 kW/110 k, čo predstavuje systémový výkon 165 kW/225 k.
S emisiami CO2 len 29 g/km patrí medzi hybridmi k absolútnej špičke. Batéria s kapacitou 11,8 kWh umožňuje pre sedan v čisto elektrickom režime dojazd 54 km a pre kombi 52 km. Dobitie trvá pri použití wallboxu menej ako hodinu a 45 min.
Nové modely Peugeot 508 Hybrid a 508 SW Hybrid si v súčasnosti už možno objednať napríklad vo Francúzsku, v ďalších krajinách budú uvedené na trh koncom tohto roku. Inovatívne motory peugeota majú posilniť postavenie nového Peugeota 508 Hybrid v konkurencii hybridov.
Autor: J. Goldberger