Pondelok, 02 júl 2007
Na nedávno skončenom autosalóne v Barcelone predstavil Opel slabšiu športovú verziu modelu Corsa pomenovanú GSi. Vrátil sa tak k tradičnému značeniu z minulosti používanému u športových modelov značky.
Uvedením GSi dal Opel zbohom časom, keď značka vystačila s jedným špičkovým modelom v triede. Vrcholným športovým modelom značky Opel v tomto segmente je Corsa OPC. Zákazník má tak na výber ostrý variant s výkonom až 192 koní a soft "len" so 150 koňmi pod kapotou.
Cieľom GSi je, na rozdiel od Corsy OPC, ponúknuť najmä mladému športovo založenému zákazníkovi namiesto nekompromisne vysokej výkonnosti OPC decentný športový výkon. GSi má pod kapotou výkonný benzínový turbomotor 1,6 s výkonom 150 k pri 5000 otáčkach. S ním dokáže vyhnať ručičku rýchlomeru na stovku za 8,1 sekundy a rozbehnúť malú Corsu na 210 km/h. Jazdné vlastnosti vylepšuje športovo naladený podvozok znížený vpredu o 18 mm a vzadu o 15 mm. Výkon GSi je postačujúci na to, aby poskytol dostatočný pocit radosti a uspokojenia zo športovej jazdy. Corsa v tejto verzii je schopná rozdávať mnoho radosti za menej peňazí a bez kompromisov, pokiaľ ide o každodenné používanie i jazdné vlastnosti.
Vzhľadovo oproti základnému modelu má GSi iné nárazníky, strešný spojler, nástavce prahov a 17-palcové kolesá z ľahkých zliatin. Interiér sa odlišuje pestrejším dvojfarebným čalúnením, sedadlami s výrazným bočným vedením, volantom obšitým kožou a hliníkovými pedálmi. Corsa GSi je kombináciou kompaktných rozmerov a pôsobivého výkonu v celom rozsahu otáčok motora, čo ju do značnej miery posúva o triedu vyššie, než kam patrí základný model. Na rozdiel od OPC má Corsa GSi okrem troj- aj päťdverovú verziu.