Mitsubishi e-Evolution Concept - nová vlajková loď značky

Nedeľa, 24 september 2017

Japonská automobilka Mitsubishi predvedie na autosalóne v Tokiu koncepčnú štúdiu e-Evolution Concept. Ide o dávnejšie avizovaný model, ktorý má byť míľnikom na ceste automobilky s tromi diamantmi v znaku do "novej éry dlhodobého rastu a trvalo udržateľného rozvoja".

Mitsubishi e-Evolution
Mitsubishi e-Evolution Concept bude mať svetovú premiéru na autosalóne v Tokiu

Mitsubishi e-Evolution Concept má prinavrátiť značke miesto, ktoré jej patrí. Symbolom tejto znovuzrodenej ambície bude svetová premiéra úplne nového koncepčného vozidla, novej vlajkovej lode značky.

Ide o vysokovýkonný automobil so sofistikovaným elektrickým pohonom včetkých kolies a pokročilou technológiou umelej inteligencie - to všetko zabalené do aerodynamického tvaru kategórie kupé SUV.

Návštevníci tokijského autosalónu sa s konceptom vlajkovej lode Mitsubishi po prvý raz zoznámia v priestoroch výstavného centra Tokyo Big Sight po otvorení brán autosalónu, ktorý sa začne 27. októbra a potrvá do 5. novembra. Novinári sa s ním zoznámia od 25. do 26. októbra počas dvoch dní pre odbornú verejnosť.

Označenie Evolution používal model Lancer pre svoj športový variant, ktorý preslávil značku najmä úspechmi v rallye. Pripomeňme, že pomenovanie Evolution patrí medzi legendárne mená automobilovej histórie viacerých svetových automobiliek.

Mitsubishi zverejňuje teraz prvú pripravovaného a jedinú snímku pripravovaného konceptu e-Evolution Concept, zatiaľ len jeho zadnú časť. Z nej sa dá usúdiť, že pôjde o kupé SUV podobné štýlu BMW X6 alebo menšieho X4. Jeho pohon by však nemal obstarávať spaľovací motor, ale pohon všetkých kolies má vychádzať z elektromotora, resp. elektromotorov.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.