Hyundai ocenený za dizajn

Piatok, 10 august 2012

Hyundai získal v Nemecku ocenenia za dizajn v druhom ročníku nezávislej súťaže automobilového dizajnu Automotive Brand Contest, ktorú organizuje Nemecká rada pre dizajn. Hyundai i30 novej generácie za Najlepší interiér a Najlepší exteriér a koncept Hyundai i-oniq ako Najlepšia štúdia.

Hyundai i-oniq
Koncept Hyundai i-oniq predstavený na jar v Ženeve dostal v Nemecku cenu za dizajn

Obidva ocenené modely sú dielom európskeho dizajnového tímu Hyundai, ktorý pôsobí pri Hyundai Motor Europe Technical Centre v nemeckom Rüsselsheime. Ceny pre i30 novej generácie vypovedajú o úsilí značky Hyundai navrhovať produkty príťažlivé pre európskych zákazníkov.

Exteriér navrhnutý v duchu novej filozofie kórejskej automobilky fluidic sculpture vyvoláva dojem dynamiky aj keď je vozidlo stojí a zaujme aj svojim sebavedomým vzhľadom. Interiér nového modelu predstavuje oproti modelu prvej generácie výrazný krok vpred a do kabíny vnáša nové kvalitnejšie materiály.

Štúdia Hyundai i-oniq po prvý raz predstavená v marci tohto roku na ženevskom autosalóne prezentuje nové technológie a dizajnové prvky, ktoré naznačujú smerovanie značky. Charakterizujú ju elegantné línie a nové povrchy v exteriéri i interiéri, ako aj futuristický dizajn interiéru kombinujúci layout kabíny koncentrovaný na vodiča s vysokou mierou komfortu pre ostatných členov posádky vozidla.

"Ocenenie od Nemeckej rady pre dizajn je ďalším dôkazom úspešnej premeny dizajnu značky Hyundai. Nový dizajn dodáva našim produktom emocionálnu príťažlivosť. Model i30 novej generácie je najlepším príkladom nášho úsilia vyvíjať automobily zodpovedajúce požiadavkám európskych zákazníkov," povedal Allan Rushforth z Hyundai Motor Europe.

Hyundai i-oniq Hyundai i-oniq Hyundai i-oniq Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30
Autor: J. Goldberger
Foto: Hyundai a autor
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.