Citroën novou identitou a logom naznačuje novú éru

Štvrtok, 13 október 2022

Citroën svojou novou korporátnou identitou a novým logom značky naznačuje nové smerovanie automobilky s dvomi šípmi v znaku. Signalizuje, že značka pôjde novou odvážnejšou, vzrušujúcejšou a dynamickejšou érou svojej 103-ročnej histórie.

citro1

Elegantný nový znak debutuje na významnej štúdii rodinného vozidla značky Citroën. Budúce nové verzie modelu vychádzajúce z tejto štúdie budú od polovice roku 2023 postupne zapĺňať produkciu značky Citroën.

Automobilka prejde pri všetkých nových modeloch na nový dizajnový jazyk. Charakteristickým preň bude výrazne vylepšený ovál loga na prednej čelnej ploche štúdie. Takto umiestnené logo je výrazné a stane sa charakteristickým prvkom budúcich modelov Citroën.

Vincent Cobée, generálny riaditeľ automobilky Citroën, k novej identite a smerovaniu nového dizajnového jazyka hovorí, že nová identita značky je elegantným symbolom pokroku, že Citroën robí všetko, aby najmä prechod zákazníkov na elektrický pohon bol cenovo dostupnejší, pohodlnejší a príjemnejší.

Povedal tiež, že dedičstvo inšpirácie odvážnymi a revolučnými vozidlami dáva Citroënu energiu prijať iný inkluzívnejší prístup k budúcej rodinnej mobilite.

Ústredným prvkom novej identity značky je evolúcia svetoznámeho symbolu značky Citroën v podobe dvojitých šípov deux chevrons. Ide o desiatu významnú úpravu loga automobilky Citroën od založenia spoločnosti v roku 1919.

Nový znak sa vyznačuje širšími a výraznejšími šípmi v kontraste s jemnejším vertikálnym oválnym rámom. Vizuálne výrazný znak sa tak stane v okamihu rozpoznateľným prvkom všetkých modelov Citroën.

Prvým dôkazom nového smerovania značky je exkluzívna štúdia rodinného auta, ktoré vychádza z konceptu Oli a ponesie novú identitu značky Citroën.

Autor: J. Goldberger
Foto: Citroën
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.