Sobota, 12 máj 2007
Prvú väčšiu ofenzívu podnikli čínske automobily teraz v Ženeve, kde automobilka Briliance predviedla svoje tri hlavné modely pre Európu. Takmer 4,9 metra dlhý sedan BS6 budú alternatívne poháňať dva benzínové motory s objemom 2,0 (90 kW/122 k) a 2,4 (95 kW/130 k), oba s pohonom kolies prednej nápravy a päťstupňovou manuálnou prevodovkou. Model BS6 podstúpil pred uvedením do výroby náročné klimatické skúšky od mínus 45 po plus 40 stupňov Celzia, takže by mal byť dobre vyzbrojený aj pre európske trhy, kam tento i ďalšie modely bude čínska automobilka predávať.
Menší model BS4 meria do dĺžky síce "len" 4,65 m, rázvor náprav však zostal 2,79 m ako má BS6. Výrobca ho radí do skupiny kompaktných sedanov a konkurentmi by mu mali byť napríklad Ford Focus, Audi A3 a iné. Pohon obstaráva atmosféricky plnený benzínový motor 1,8 l s výkonom 100 kW/136 k alebo preplňovaný s rovnakým objemom s výkonom 125 kW/170 k.
Briliance pamätal aj na športovo orientovanú skupinu zákazníkov, pre ktorých pripravila automobilka dvojdverové kupé BC3 navrhnuté Pininfarinom. Na jeho poháňanie využije výkonnejší motor z BS4, preplňovanú jednaosmičku s výkonom 125 kW/170 k, s ktorých zdolá stovku za 9,7 s a vyvinie najvyššiu rýchlosť 22 km/h.
Všetky vystavované modely sa v Ženeve tešili značnej pozornosti návštevníkov autosalónu.