Streda, 07 júl 2004
Prestížna značka z Mníchova sa prezentovala tiež viacerými novinkami. V strede pozornosti bol facelift jednotkového a päťkového radu, nová trojdverová "jednotka" a očakávaný rýchlik M3, hoci zatiaľ len ako koncept. Nová trojdverová jednotka je rovnako dlhá ako päťdverová, a má aj identický rázvor náprav. Trojdverová verzia o oproti päťdverovej o pár kilogramov ľahšia, čo prejaví v lepšej akcelerácii. Novou pohonnou jednotkou bude benzínový šesťvalcový motor s priamym vstrekovaním piezoelektrickými vstrekovačmi, ktorým sa ušetrí až 12% paliva.
Trojkové kupé sa v európskej premiére predviedlo s novou skladacou pevnou strechou, namiesto doterajšej plátenej, čo je u BMW v tejto kategórii historickou novinka. Výhodou okrem iných je zvýšenie tuhosti karosérie.
Novinkou prezentovanou v Ženeve je aj použitie pohonu štyroch kolies xDrive aj u verzií kupé tak radu tri ako aj päťkového radu.
Veľkej pozornosti sa tešil koncept M3, ktorý podľa výrobcu ešte vo vystavovanej podobe nebol definitívny, ale hovorilo sa aj to, že do sériovej podoby sa bude meniť len minimum z vystavovaného exemplára. Pohon mu má obstarávať osemvalcový štvorliter s výkonom okolo 420 k, s ktorým má akcelerovať na stovku pod päť sekúnd a najvyššia rýchlosť bez obmedzovača by mala byť 280 km/h.
Ďalším "rýchlikom" od BMW je neobvyklá kombinácia: kombi päťkového radu BMW M5 Touring. Preberá techniku z limuzíny M5, teda aj desaťvalcový vysokootáčkový motor. Aj toto kombi M5 bude mať dvojstupňové nastavenie výkonu motora, elektricky regulovaný samosvorný športový diferenciál a dvojstupňový stabilizačný systém DSC. M5 Touring je kombi každým cólom, čo znamená, že oproti bežnému kombi mu nič nechýba. Ak by sa nepoužil obmedzovač rýchlosti, M5 Touring by s plným obsadením bolo schopné vyvinúť rýchlosť vyše 320 km/h.