Pondelok, 12 apríl 2004
Tentoraz dizajnová ozdoba koncernu Fiat, kam značka so srdcom v znaku patrí, nepriviezla do Ženevy žiadnu čerstvú novinku v podobe nového modelu. Pravda, ak nerátame 8C Competizione s novým osemvalcovým motorom 4,7 litra a 450 koníkmi pod kapotou, obdobou tej pohonnej jednotky, ktorá je určená pre Ferrari i Maserati.
Prenos tohto výkonu na vozovku obstaráva tiež novinka - nová štvorrežimová šesťstupňová robotizovaná prevodovka Selespeed. Medzi novinky sa radí aj Spider 2,4 JTDM (147 kW/200 k a 400 Nm), ktorý je u talianskeho výrobcu prvým športovým automobilom bez strechy s naftovým motorom pod kapotou. Brera s motorom 2,2 JTS dostala tiež novú evolučnú šesťstupňovú prevodovku Selespeed s možnosťami automatického radenia, alebo športovým ťukaním do "pádla radenia".
Aj bez modelových noviniek bola expozícia Alfa Romeo obliehaná nespočetnými vyznávačmi červenej značky. Magnetom boli nielen spomínané 8C Compezione a Spider, ale aj známe modely Brera, Alfa GT, 159 TI sedan i Sportwagon, či 147 Q2 s úpravami vonkajšieho vzhľadu, výbavy, ale aj novými motormi.