Alfa Romeo MiTo: talianska kráska

Streda, 03 december 2008

Model MiTo slávnej talianskej značky Alfa Romeo bojoval tento rok o prestížny titul európske Auto roka 2009. To čo modelu MiTo nevyšlo v prestížnej európskej ankete, získal v inej, tentoraz v susednej Českej republike, kde v kategórii sériových automobilov získal titul AutoDesign Awards 2008.

Alfa Romeo MiTo Alfa Romeo MiTo

Cieľom anketa AutoDesign Awards bolo ukázať, čo na vzhľade automobilu oceňuje odborná verejnosť. Porota zložená z 25 nezávislých dizajnérov, motoristických novinárov a dizajnérov volila najlepší dizajn roka 2008 v kategórii sériovo vyrábaných automobilov a v kategórii koncepčných automobilov. V kategórii koncepčných vozidiel súťažilo 33 vybraných modelov a v kategórii sériových až 50 automobilov. Každý z porotcov vyberal z oboch kategórií vždy 5 vozidiel s najlepším dizajnom a priraďoval im body. Víťazom sa stal automobil s najväčším počtom získaných bodov.

Alfa Romeo MiTo

Víťazstvo tohtoročnej novinky Alfa Romeo potvrdzuje, že Alfa MiTo je ranou do čierneho, a to nielen z hľadiska dizajnu. Titul AutoDesign Awards získal automobil, ktorý má nielen krásny dizajn, ale pre ktorý sú charakteristické aj jeho vynikajúce jazdné vlastnosti a v hojnej miere poskytuje aj potešenie z jazdy. Ocenenie pre MiTo znovu potvrdilo, že značka Alfa Romeo sa vracia medzi prestížne automobily.

Porota ohodnotila MiTo ako jednoznačne najvýraznejšiu novinku roka, ktorá vyniká elegantnými vonkajšími tvarmi, ale rovnako aj prepracovaným a originálnym interiérom. MiTo je podľa poroty zvodný automobil, ktorý zaujme už na prvý pohľad a zrejme iba málo vážnych záujemcov bude premýšľať, či sa im MiTo páči alebo nie a rozhodovať budú zrejme city. Z modelu MiTo cítiť vášeň, radosť i jednoduchú krásu. Alfa Romeo tak s novým modelom MiTo predbehla v ankete Renault Lagunu Coupé, ktorý skončil na druhom mieste i VW Scirocco, ktorý sa umiestnil ako tretí.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.