Zlatý volant pre BMW 1 Coupé

Piatok, 14 november 2008

Najmenšie kupé nemeckej automobilky si doma i všade vo svete kde sa predáva, získalo značnú popularitu. Pomáha mu v tom dizajn karosérie, vyspelá technika i bohatá ponuka výkonných a úsporných motorov. Najmä to boli dôvody, prečo ho v Nemecku ocenili Zlatým volantom.

BMW 1 Coupé

Víťazstvo v hlasovaní čitateľov najčítanejšieho nemeckého týždenníka Bild am Sonntag potvrdzuje rastúcu popularitu jednotkového BMW kupé v kompaktnej triede, keď ho podporilo až 26,4 % čitateľov z viac než 220 000 hlasujúcich. Rovnaké ocenenie získal pre bavorskú značku aj televízny reklamný spot BMW Night Vision.

Zlatý volant je ďalším z tohtoročných úspechov modelov BMW radu 1. Na jar získalo BMW 118d titul Najekologickejší automobil sveta 2008. Medzinárodná porota ocenila hospodárnosť BMW 118d poháňaný štvorvalcovým dieselovým motorom s výkonom 143 koní s priemernou spotrebou 4,5 l/100 km. To pri súčasnom znížení emisií CO2 na 119 g/km, za čo tento model vďačí technológii BMW EfficientDynamics.

BMW 1 Coupé

Ocenenie Zlatý volant 2008 získal aj televízny reklamný spot BMW, ktorý vtipným a inovatívnym spôsobom predstavuje silné stránky systému BMW Night Vision. Systém sa montuje do BMW radu 7, BMW 6 a BMW 5. Základom systému je špeciálna termálna kamera, ktorá generuje pohyblivý obraz s vysokým rozlíšením. Ten vodičovi umožňuje na centrálnom displeji zreteľne rozpoznať ľudí, zvieratá a iné živé objekty, ktoré sa pohybujú mimo dosah predných svetlometov. Vo vtipne spracovanom spote sa kamera otočí do tmavého lesa a vodič má možnosť z bezprostrednej blízkosti sledovať zvieratá ako v lese športujú.

BMW Night Vision ponúka úplne nový pohľad na aktuálnu situáciu na ceste. Druhá generácia BMW Night Vision, ktorá sa v súčasnosti uvádza do nových modelov BMW radu 7, umožňuje zreteľne rozpoznať a identifikovať jednotlivé osoby, vďaka čomu môže vodič reagovať na možné nebezpečenstvo s ešte väčším prehľadom a precíznosťou. Systém dokáže špeciálne identifikovať chodcov a zobraziť ich na displeji výrazne žltou farbou a tak v prípade bezprostredného ohrozenia chodca systém upovedomí vodiča aj varovným signálom.

Autor: J. Goldberger
Foto: BMW
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.