Pondelok, 18 december 2017
Volvo má v Bratislave nový autorizovaný zákaznícky komplex, ktorý oficiálne otvorila spoločnosť T.O.P. Auto na bratislavských Boroch. Zákazník tu nájde najmodernejšie predajné a servisné služby pre automobily značky Volvo. Ide o prvý showroom postavený podľa nových štandardov škandinávskej spoločnosti.
Spoločnosť T.O.P. Auto Bratislava pôsobí na Slovensku od roku 1994. Pre zákazníkov svojich prémiových produktov postavila a dala do užívania nový predajno-servisný komplex na poskytovanie služieb v prémiových priestoroch v lokalite Bory pri Lamači. Areál, ktorý teraz uviedla spoločnosť do prevádzky, začali stavať v januári tohto roku.
Jedným z cieľov spoločnosti T.O.P. Auto v nových priestoroch na Boroch je, že chce zvýšiť rast predaja automobilov Volvo. Pre značku je to dôležité hlavne preto, že automobilka intenzívne rozširuje svoju modelovú paletu a uvádza na trh s nové modely.
Na celkovej ploche 9613 m2 ponúka svojim klientom služby s novým štandardom. Vzťahuje sa to na kúpu nových vozidiel, popredajné služby, ale tiež na unikátny program predaja a výkupu jazdených vozidiel. V príprave je program Volvo DiplomaticSales, ktoré T.O.P. Auto Bratislava ponúkne ako prvý a zároveň jediný predajca na Slovensku.
Komplexné servisné stredisko pre osobné automobily značky Volvo ponúka individuálny osobný prístup v oblasti popredajných služieb – Volvo PersonalService. Tento koncept služieb ponúkne zákazníkovi priamy prístup k oprave vozidla za prítomnosti osobného servisného technika. Zákazník bude môcť vďaka tejto službe sledovať opravu svojho vozidla priamo v priestoroch dielne alebo z pohodlia showroomu za sklenenou stenou.
Podľa Eduarda Klöcklera, generálneho riaditeľa T.O.P. Auto Bratislava, rozhodnutiu postaviť nové predvádzacie priestory predchádzali predajné výsledky za posledné roky. "Predávame prémiové vozidlá, zákazníkom chceme ponúknuť rovnako kvalitné služby a prvotriedny servis. Nový showroom je tak logickým krokom pri rozširovaní nášho dílerstva," – dodáva.
Autor: jGold