Štvrtok, 27 december 2018
Dizajnéri automobilky Volvo Thomas Ingenlath, Robin Page a Maximilian Missoni upevnili pozíciu spoločnosti Volvo Cars ako jednej z popredných svetových značiek prémiových automobilov.
Automobilka Volvo v Štokholme po prvýkrát na spoločnom podujatí predstavila svojich troch šéfov dizajnu a rad nových vozidiel, ktoré navrhli. Nové modely odrážajú transformáciu, ktorou automobilka prešla za posledné roky, pričom od roku 2014 päťkrát po sebe zaznamenala spoločnosť rekordný predaj a výrazný nárast ziskovosti.
Po tom, ako v posledných rokoch zmenili vzhľad portfólia vozidiel Volvo a omladili túto značku, sa títo traja dizajnéri teraz chcú zamerať na budúce dizajnové príležitosti, ktoré prináša orientácia spoločnosti na elektrifikované a skutočne autonómne vozidlá.
Prvým modelom, ktorý predstavil nový dizajnový jazyk značky Volvo, bolo veľké SUV XC90 uvedené na trh v roku 2014. Udávalo tón pre všetky nasledujúce nové vozidlá radov XC90, XC60 a XC40 založených na modulárnej platforme SPA alebo CMA, vďaka čomu získali naozaj luxusné proporcie.
Každé z týchto troch vozidiel SUV si odnieslo prestížne ocenenie Auto roka v Severnej Amerike, Ázii a Európe, čím dokázali úspešnosť nového dizajnového jazyka značky Volvo.
Dizajnový riaditeľ Thomas Ingenlath:"S kolegami Maxom a Robinom sa výborne spolupracuje, a to je pre nás inšpirujúce. Najviac som hrdý na to, že sme značku Volvo zasadili do správneho rámca prémiovej značky, ktorá je vďaka svojmu dizajnu atraktívnym, obľúbeným a úspešným produktom."
Autor: janGold