Štvrtok, 14 apríl 2016
Nová generácia Suzuki Vitara, ktorá sa k nám v druhej polovici roka 2015, už nie je Vitarou s konštrukciou nefalšovaného off-roadu a s koncepciou SUV, ale typickým crossoverom. Táto zmena mohla byť pre vyznávačov značky a áut na všetky cesty aj sklamaním. Ale nestalo sa. Hneď po uvedení na trh si získala priazeň kupujúcich, je o ňu mimoriadne veľký záujem a pomohla značke Suzuki zaradiť medzi najžiadanejšie.
Za prvé tri mesiace roku 2016 zvýšila značka Suzuki svoj odbyt v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2015 o 171,34 percenta. Vďačí za to celému svojmu portfóliu, modelom Celerio, Jimny, Swift, SX4 S-Cross, ale hádam modelu Vitara novej generácie.
Značka Suzuki sa vyšvihla v predajnosti na slovenskom trhu na veľmi pekné siedme miesto a zaradila sa medzi najžiadanejšie značky. Za tento skok vďačí práve novej Vitare, ktorá je po prvom štvrťroku 2016 druhým najžiadanejším modelom spomedzi všetkých 343 modelov osobných áut predávaných na Slovensku.
Čím láka zákazníka nová generácia modelu Vitara? Predovšetkým je to príťažlivý vzhľad, potom jej vysoká úžitková hodnota, japonská spoľahlivosť a v neposlednom rade aj prevádzková úspornosť. Nízkej spotrebe sa teší verzia s dieselovým i benzínovým motorom, či už s pohonom kolies prednej nápravy alebo všetkých štyroch kolies.
Autor: janGold