Utorok, 17 apríl 2018
Na pozícii vedúceho predaja v spoločnosti Škoda Auto Slovensko dochádza k zmene. Novým šéfom predaja je od 1. apríla Jiří Brokeš. Vo funkcii vystrieda Petra Berného, ktorý odchádza do Škoda Auto v Rusku a krajinách Strednej Ázie.
Jiři Brokeš v spoločnosti Škoda pracuje od roku 1999, kde pracoval na viacerých oddeleniach produktového marketingu, projektového manažmentu a cenovej stratégie predaja. V rokoch 2006–2007 pôsobil v Číne. Od roku 2014 viedol predajný región v Rusku a krajinách strednej Ázie - Kazachstane, Bielorusku, Arménsku, Gruzínsku, Azerbajdžane, Kirgizsku, Uzbekistane, Tadžikistane, Turkmenistane a Mongolsku.
"Slovensko považujem za druhý domov značky Škoda. V dohľadnom čase prinesieme na trh zaujímavé novinky, ktoré slovenských zákazníkov určite potešia. Som rád, že som dostal možnosť byť pri tom," hovorí Jiří Brokeš, nový vedúci predaja Škoda Auto Slovensko.
Zároveň v spoločnosti Škoda Auto dochádza aj k zmene na poste PR manažéra, na ktorý nastupuje Lenka Kalafut Lendacká. Nahradila Romana Rajtára, ktorý odišiel na oddelenie medzinárodného marketingu v centrále spoločnosti Škoda Auto.
Autor: jGold