Sobota, 29 august 2020
Asistenčná služba Škoda Care Connect pomáha majiteľovi českej značky na cestách, je dostupná všade a nepretržite prostredníctvom Call centra. Pomáha a poradí vodičom škodoviek nepretržite prostredníctvom už celých desať rokov.
Okrem systému eCall, ktorý je v krajinách Európskej únie povinný od roku 2018 v každom novom vozidle, ponúka možnosť väčšina vodičov vozidiel Škoda (okrem Citygo-e iV) požiadať na cestách o radu či pomoc. Prostredníctvom tlačidiel pre Infolinku a Pomoc na ceste je možné nadviazať kontakt s pracovníkom v zákazníckom call centre.
Takým je napríklad automatické tiesňové volanie eCall, ktoré je od roku 2018 povinnou súčasťou každého nového vozidla predaného v EÚ. Služby digitálneho pripojenia Škoda Connect poskytujú v aktuálnych modeloch značky aj ďalšie funkcie, ktoré spadajú do proaktívnych služieb v rámci Care Connect. Tie vodičovi dajú odpoveď na všetky otázky týkajúce sa jeho vozidla. Ide najmä o funkcie Infolinka a Pomoc na ceste, ktorých tlačidlá sú umiestnené v stropnom module vedľa červeného tlačidla núdzového volania.
Ak sa potrebuje vodič dozvedieť viac o funkcii vozidla alebo službe Škoda Connect, stačí stlačiť tlačidlo pre spojenie s infolinkou. Prostredníctvom zabudovanej eSIM sa vytvorí spojenie s infolinkou Škoda. Takou môže byť napríklad otázka, či je možné do vozidla natankovať palivo kategórie E10. Pracovníci infolinky hovoria spravidla okrem úradného jazyka danej krajiny aj anglicky.
Keď je vodič v zahraničí, je možné jazykové bariéry ľahko prekonať a na želania prepojiť s call centrom v jeho krajine. Týka sa to aj otázok o prípadnej poruche vozidla. Po stlačení tlačidla Pomoc na ceste bude vodič spojený s odborným pracovníkom, ktorý poradí. Ak nie je možné pokračovať v jazde, zaistí Call centrum odtiahnutie do servisu.
Služby Care Connect, ktorými značka Škoda poskytuje vodičovi podporu v mnohých situáciách, zostávajú zdarma už počas desať rokov.
Autor: J. GoldbergerFoto: Škoda Auto