Nedeľa, 15 december 2013
Futbalové majstrovstvá sveta sú za dverami. Budú vo vzdialenej a exotickej Brazílii, kolíske futbalu. Jedným z divákov môžete byť aj vy, ak sa zúčastníte hry, ktorú pripravil koncern Continental. Stačí zapojiť sa, hrať a mať aj trošku šťastia. Veď aj futbal je často o šťastí.
Koncern Continental vyvinul pre podporu sponzoringu MS vo futbale 2014 v Brazílii hru ContiRioKick, v ktorej môžete súťažiť aj vy o VIP zájazd na futbalové majstrovstvá sveta do Rio de Janeiro. Výhra obsahuje letenky, ubytovanie a vstupenky. Hrá sa aj o oficiálnu loptu majstrovstiev adidasBrazuca, ale aj o pneumatiky Continental a rôzne reklamné predmety. Jeden z fanúšikov zo Slovenska už teraz získal dva lístky na zápas v Brazílii.
Continental AG ako oficiálny sponzor majstrovstiev pripravil hru pre mobilné telefóny s platformami iOS aj Android. Princíp spočíva v nahrávaní virtuálnych futbalových prihrávok medzi známymi a kamarátmi, ale aj ostatnými účastníkmi zapojenými do hry, ktoré nájde hráč pomocou funkcie "radar". Tá zobrazuje 11 spoluhráčov z blízkeho okolia. Prihrávku možno do 90 sekúnd od jej prijatia buď vrátiť späť rovnakému hráčovi, alebo poslať na ďalšieho, vytvárať tak reťazec prihrávok a zbierať bonusové body. Tie je možné získať aj za "špeciálne prihrávky ", napríklad do cudzích krajín alebo pozvaním priateľov do hry
Každý hráč sa musí na štarte zaregistrovať pomocou voliteľných údajov alebo facebookového profilu. Hrá sa v mesačných kolách a vždy na začiatku nového mesiaca sa všetky dosiahnuté body a úspechy nulujú. Každý mesiac sa teda rovná novej šanci pre všetkých. Prvých 11 hráčov s najvyšším skóre sa automaticky kvalifikuje do žrebovania o ceny. Navyše je náhodne vybraných ďalších 11 hráčov s nižším skóre, ktorí budú do žrebovania tiež zaradení.
Hra pobeží do mája 2014. Podrobnejšie informácií prináša webová stránka www.continental.sk.
Autor: jGold