Štvrtok, 26 január 2012
Značka Peugeot je počtom predaných áut kategórie osobných a ľahkých úžitkových automobilov treťou najpredávanejšou značkou na Slovensku v roku 2011.
Celkom Peugeot zaregistroval v roku 2011 predaj 5086 osobných a ľahkých úžitkových automobilov. To je oproti roku 2010 nárast o 7,3 %. Pričinilo sa o to vo veľkej miere najmä úspešné uvedenie novej vlajkovej lode, modelu strednej triedy Peugeot 508. Tento nový model hneď v roku svojho uvedenia získal na Slovensku prestížny titul Fleet car of the year a prekročil svoje predajné ciele.
Rekordný bol aj predaj modelov značky Peugeot na trhu úžitkových automobilov. Tu medziročný nárast činil 33 % a pre francúzsku značku znamenal 2. miesto na slovenskom trhu s celkovým podielom 16,5 %.
Významný úspech zaznamenal aj model RCZ, ktorý sa stal najpredávanejším športovým kupé na Slovensku a význačné referencie dosiahol v tomto segmente tak na európskom ako aj slovenskom trhu. Podobne crossover 3008, ktorý zaznamenal nárast predaja až o 37 % s počtom predaných kusov 604, čím výrazne prekročil stanovené ciele importéra.
Smelé ciele má Peugeot aj v tomto roku. V roku 2012 sa ciele značky PEUGEOT opierajú o ambiciózny plán nových modelov. Bude to predovšetkým uvedenie nového modelu 208 vyrábaného aj na Slovensku v Trnave. Tiež uvedenie nových modelov s technológiou Hybrid diesel – prvým hybridom s naftovým motorom na svete 3008 HYbrid4, ale aj modelu 508 RXH a 508 sedan. Pozície posilní v oblasti 4x4 a crossoverov nový 4008 HYbrid a osobný 308.
Autor: J. Goldberger