Štvrtok, 14 marec 2013
Tradičná predajná akcia "Opel 24 hodín", ktorá sa na Slovensku konala počas prvého marcového víkendu, priniesla veľmi dobrý výsledok, keď za 24 hodín sa predalo 706 nových automobilov Opel, čo je slovenský rekord.
Z predajných priestorov slovenských dílerov ubudlo tak za veľmi krátky čas toľko nových áut, ako sa to doteraz nepodarilo v rámci tejto akcie ani raz za posledných osem rokov. Najpredávanejším modelom bola Opel Astra, veľký záujem bol aj o modely Corsa a malé SUV Mokka. Uzatvorili sa aj prvé objednávky na najnovší Opel Adam, ktorý už o krátky čas spestrí naše cesty.
"Predať počas jediného dňa na stagnujúcom tuzemskom trhu 706 nových vozidiel považujeme za výkon snov," zhodnotil akciu riaditeľ českého a slovenského zastúpenia značky Opel Pavel Šilha. "Ide nielen o najlepší výkon za celých osem rokov organizovania kampaní Opel 24 hodín, ale aj o slovenský rekord, pretože podľa nás žiadna iná značka toľko vozidiel počas 24 hodín doteraz predať nedokázala."
Modelov Astra novej generácie sa predalo 291, druhý najväčší záujme bolo o model Corsa s počtom 104 predaných áut. Zastúpenie Opel i samotní predajcovia boli nadšení z toho, aký záujem prejavili záujemcovia o nové SUV Mokka, pre ktorý sa rozhodlo 75 zákazníkov.
"Potešilo nás, že sa predali aj prvé modely Adam, a to napriek tomu, že tento model sme na slovenský trh uviedli ešte len v deň začatia akcie Opel 24 hodín," hovorí Andrej Barčák, marketingový riaditeľ spoločnosti Opel.
Okrem nového modelu Adam uvedie Opel počas jari aj atraktívny kabriolet Cascada, ktorý má premiéru práve v týchto dňoch v Ženeve.
Ďalšie novinky predstaví Opel v priebehu roka. S nimi príde aj "motorová ofenzíva", keďže pod kapotou väčšiny modelov sa začnú objavovať dlho očakávané moderné zážihové motory s priamym vstrekovaním benzínu a nové turbodiesely 1,6 CDTI so špičkovými výkonmi a spotrebou paliva.
Autor: J. Goldberger