Ocenenie pre Kia Soul

Piatok, 27 marec 2009

Kia je prvou kórejskou automobilovou značkou a štýlový crossover Kia Soul v histórii prvým kórejským automobilom, ktorý získal prestížne dizajnérske ocenenie Honourable Mention v prestížnej súťaži Red Dot 2009 nemeckého dizajnérskeho centra Design Zentrum Nordrhein Westfalen.

Red Dot 2009

Porota pre udeľovanie ceny Red Dot 2009, ktorú tvorí 27 nezávislých dizajnérov a akademikov pôsobiacich v oblastiach kreativity, preskúmava každý prihlásený produkt na základe 9 základných kritérií – inovácia, funkcionalita, kvalita, ergonómia, odolnosť, emotívny vplyv, doplnky produktu, jednoduchosť používania a ekologická tolerancia.

Poslednú novinku Kia Soul vybrala porota spomedzi viac ako 3230 prihlásených produktov zo 49 krajín, ktoré súťažili v 17 rôznych kategóriách. Šéfdizajnér značky Kia Peter Schreyer k zisku ceny povedal, že dizajnérske tímy v Kórei, Kalifornii a Európe sú pyšné a cenia si prestížne uznanie získané Kiou Soul. Dizajnérska stratégia značky Kia je podľa neho správne zameraná na špecifické produktové riešenia a vývoj unikátneho vzhľadu značky. Cena je odmenou za rozhodnutie značky Kia povýšiť dizajn na jeden z kľúčových komponentov korporátnej DNA.

Red Dot 2009

Ľudia pracujúci pre značku Kia sú podľa jej šéfdizajnéra presvedčení, že človek, ktorý raz vyskúša model Soul, neostane len pri prvom zážitku, ale pôjde viac do hĺbky a nechá sa očariť štýlom, farbami a kvalitou nového mestského crossoveru Kia Soul. Spomenul tiež niekoľko unikátnych aspektov, ako napríklad jednoduché nastupovanie do vozidla, vyššiu polohu sedenia a celkové riešenie vnútorného priestoru v Kia Soul.

Tohtoročné odovzdávanie cien sa uskutoční 29. júna 2009 v priestoroch divadla Aalto-Theater v nemeckom Essene a vystavené budú v múzeu Red Dot v tomto nemeckom meste od 30. júna do 30. júla 2009.

Autor: J. Goldberger
Komentáre
Je to prekrásne auto, ktore si zaslúzi obdiv. Soul je predurčený pre ludí z fantáziou. Auto priam zvádza k tomu, aby si ho ktokoľvek prispôsobil svojim predstavám a mal s neho dvonásobnú radosť. Prajem veľa spokojných zákazníkov.
Pridal vlado v pondelok 06 apríla 2009 o 14:13
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.