Nový vzhľad Renaultov prichádza s novým šéfdizajnérom

Utorok, 21 január 2014

Renault bude mať novú dizajnovú stratégiu. Mužom, ktorý zmení tvár automobilov značky Renault, navštívil práve v týchto dňoch Slovensko. Jeho meno je Laurens van den Acker a je novým mužom zodpovedný za to, ako budú nové Renaulty vyzerať. Na Slovensku sa zastavil pri príležitosti predstavenia nového modelu Renault Mégane.

Laurens van den Acker
Nový šéfdizajnér Renault Laurens van den Acker hovorí o úlohe a dôležitosti dizajnu

Laurens van den Acker ako nový šéf dizajnu automobilov Renault a Dacia je zodpovedný za zmenu dizajnu týchto dvoch automobilových značiek. Pod jeho taktovkou sa už zrodila nová stratégia značky Renault a jeho prvými výtvormi sú Renault Clio zatiaľ poslednej generácie a model kompaktného SUV Captur.

Na medzinárodnom autosalóne v Ženeve v marci tohto roku predstaví Renault ďalší model z dielne Laurens van den Acker – model Edison. Na jeseň tohto roku potom v Paríži bude nasledovať nový Espace. Neskôr prídu na rad nové modely Megane a Laguna.

Dizajn Laurens van den Ackera je skutočne vydarený a v Renaulte veria, že aj najbližšia budúcnosť tejto francúzskej značky bude novým dizajnérom zabalená do krásneho a príťažlivého obalu a priláka do showroomov nových zákazníkov Renaultu.

V posledným dvadsiatich rokoch bol Renault jedným z hlavných hráčov na poli automobilového dizajnu konceptov. Udržať sa na vrchole v dnešnej ťažkej konkurencii vyžaduje byť vždy o krok pred ostatnými. Renault svojim dizajnom zachádza do sfér, ktoré sú ešte nezmapované, definuje inovatívne koncepty a vymýšľa nové formy estetiky.

Prvý projekt pod novou identitou značky, vedený priamo šéfdizajnérom, bol koncept DeZir. Tento športový koncept je vyjadrením záväzku Renaultu pre viac emotívny dizajn. Jeho krvavo červená farba a vášnivý profil vyjadruje vášeň pre autá. Koncept poháňa elektromotor a tak komunikuje s oblasťou ochrany životného prostredia a automobilovou eleganciou.

Aj tie ďalšie, ako Captur, R-Space, Frendzy, Twin'Z a Twin'Run, spájajú v sebe novú dizajnovú stratégiu a ukazujú smerovanie budúcich automobilov. Aj koncept Initiale Paris,predstavený v Ženeve v roku 2013, predstavuje víziu nástupcu modelu Espace a zosobňuje víziu vozidiel v prémiovom segmente spoločnosti Renault.

Renault ako výrobca automobilov vie ponúknuť to správne riešenie pre každého zákazníka so zreteľom na jeho individuálne potreby. Ponúka automobily, ktoré sa stávajú súčasťou života a životného štýlu a uvedomuje si, aký dôležitý je dizajn každého automobilu.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.