Štvrtok, 08 október 2009
Jazda s automobilom po meste môže byť náročná, ale ak sa absolvuje s Nissanom Qashqai, ktorý je voči všetkým nástrahám dostatočne odolný, zvládne to bez problémov. Nielenže dokáže čeliť výzvam preplnených ciest a manévrovaniu v úzkych uličkách, ale zvláda to štýlovo. Rovnako ovládajú toto umenie aj špecialisti na mestské prekážky – "parkouroví" akrobati. Predviedli nám ho na dunajskom nábreží v Bratislave v plnej paráde.
Nissan Sales Central and Eastern Europe, regionálna obchodná spoločnosť Nissanu, spustila v polovici septembra v strednej a východnej Európe marketingový projekt s názvom Qashqai Commando. Jeho cieľom je priblížiť osvedčený "mestuodolný" imidž svojho modelu Qashqai zákazníkom tak, ako ho môžu vidieť v televíznych reklamách.
Komando sa skladá z "parkourového" tímu, skupiny animátorov, troch vozidiel Qashqai so štýlovým dizajnom a jedného vozidla Qashqai v špeciálnej DJ úprave s jedinečným zvukovým a mixážnym systémom. Svoje pôsobenie začalo komando predstavením pre média v jednotlivých štátoch. Potom nasledovalo viac než tridsať jednodenných pouličných vystúpení a dílerských akcií v najväčších mestách strednej a východnej Európy. Na Slovensku sa show predstavila na troch miestach.
Dílerské akcie ponúkli v prvom rade predĺženú otváraciu dobu, v priebehu ktorej mali zákazníci možnosť vyskúšať si vozidlá Qashqai a Qashqai+2, pozreli si "parkourovú" show a vystúpenie Qashqai DJ, či otestovali svoje znalosti značky v malom kvíze o ceny.
Pre všetkých bola pripravená špeciálna ponuka: každý zákazník, ktorí si objednal automobil Qashqai alebo Qashqai+2, získal zľavu 2000 eur. Akcie prebehli v druhej polovici septembra v Bratislave, Košiciach a Martine.
Autor: J. GoldbergerFoto: autor