Nissan pre podporu elektromobility

Streda, 11 apríl 2012

Automobilka Nissan si dala za úlohu priviesť milión ľudí k elektrickej mobilite a jedno mesto zároveň odmení vylepšením dobíjacej infraštruktúry.

Nissan Leaf
Plne elektrický Nissan LEAF prejde na jedno nabitie 175 km, má 5hviezdiek od Euro NCAP, bezemisnú prevádzku a je víťazom ankety Európske a Svetové auto roka 2011

Ako to chce urobiť? Vyzve mestá po celej Európe, aby prijali elektrickú mobilitu a zároveň chce povzbudiť jednotlivé komunity k podpore kampane Nissan s názvom The Big Turn On (Veľké zapnutie). Na oplátku ponúka výhru v podobe 30 rýchlonabíjacích staníc. Tie sú súčasťou širšej iniciatívy, v rámci ktorej sa automobilka Nissan snaží získať milión užívateľov na stranu elektromobility, a to len za 100 dní.

Ťažiskom kampane "The Big Turn On" je zapojiť do akcie verejnosť, ktorá potom bude podporovať jednotlivé mesta v snahe získať od spoločnosti Nissan novú infraštruktúru pre elektromobily.

Tieto stanice urýchlia nabíjanie elektromobilov a zlepšia infraštruktúru pre budúcnosť s nulovými emisiami. Rýchlonabíjacie stanice kompatibilné s medzinárodným systémom ChAdeMO umožňujú nabiť prázdnu batériu na 80 % kapacity len za 30 minút. Bežnému typu nabíjacej jednotky to obvykle trvá približne osem hodín.

Ku koncu roku 2012 Nissan rozdá viac ako 400 rýchlonabíjacích staníc lokálnym úradom a partnerom s cieľom vytvoriť sieť obsahujúcu tisícky nabíjacích staníc a vytvoriť tak sieť diaľnic pre elektromobily, ktoré prepoja európske mestá.

"Automobilka Nissan začala ako prvý výrobca so sériovou výrobou stopercentne elektrického vozidla - modelu Nissan LEAF. Uvedomuje si ako dôležitá je budúcnosť v mene nulových emisií. Nastal čas, aby sme Európu zoznámili so všetkými výhodami a preukázali, že Nissan LEAF je reálnou alternatívou. Presne to je cieľom kampane "The Big Turn On", hovorí o cieli akcie Paul Wilcox, senior viceprezident pre predaj a marketing Nissan Europe.

Kampaň Nissanu má vyvrátiť aj mýty, ktoré panujú v súvislosti s elektromobilmi. Elektromobil Nissan LEAF, víťaz ankety európske a svetové auto roku 2011, vykazuje 95 % spokojnosť zákazníkov a získal 5hviezdičkové hodnotenie organizácie Euro NCAP. Iniciatíva Nissanu má preukázať, že elektromobily majú veľmi ekonomickú prevádzku, že Nissan LEAF je bezpečný a že jeho dojazd stačí na väčšinu každodenných jázd. LEAF má dojazd 175 km, čo zodpovedá viac ako 90 % jázd, ktoré európski vodiči uskutočnia počas všedných dní.

Účelom kampane je získať jeden milión fanúšikov elektromobilov. Tento cieľ chce dosiahnuť kombináciou osvety a priameho oslovenia spotrebiteľom prostredníctvom masívnej digitálnej a sociálnej kampane. Podporu stačí poskytnúť jedným kliknutím - spotrebitelia môžu vyjadriť svoju podporu elektromobilov tým, že kliknú na tlačidlo "Turn on" (zapnúť) na webovej stránke kampane The Big Turn On (http://www.thebigturnon.com/) alebo prostredníctvom sociálnych sietí.

Autor: gold-niss
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.