Piatok, 04 apríl 2014
Najúspešnejší predajca nových automobilov Škoda na Slovensku, IMPA Bratislava, vo svojich petržalských priestoroch končí. Túto správu sme sa dozvedeli na tlačovej konferencii organizovanej samotným predajcom i slovenským zastúpením importéra značky Škoda. Priestory úspešného predajcu nových škodoviek je pripravená zaujať renomovaná značka s predajom záhradnej techniky, a to už od 1. apríla tohto roku. Pripravený bol zároveň aj výpredaj všetkých skladovýchg zásob.
Takto to odznelo v úvode stretnutia novinárov so zástupcami spoločnosti IMPA a Škoda-Auto Slovensko z úst moderátora tlačovej konferencie. Predpokladali sme, že po zverejnení tejto správy kúpychtiví zákazníci frontálne zaútočia na predajné miesto IMPA v Petržalke a do konca týždňa sa všetko čo stojí na skladoch i okolo dílerstva rozpredá. Lenže – nestalo sa. Eufóru z kúpy enormne zlacnených nových škodoviek zmenilo to, čo prišlo po tomto oznámení moderátora a konci spoločnosti IMPA v Petržalke.
Na scénu prišiel najsilnejší muž zastúpenia Škoda Auto Slovensko Karel Sklenář. Zvesť o konci dírestva IMPA v Petržalke dementoval a označil ju za prvoaprílový žart. Také niečo, ako koniec pôsobenia najúspešnejšieho slovenského predajcu automobilov Škoda, povedal, predsa nemôže prichádzať do úvahy. Takže všetkých tým z prítomných na tlačovej konferencii, ktorí sa už chystali siahnuť pod vankúš a vytiahnuť svoje ušetrené zdroje a kúpiť si nový Rapid alebo Octaviu, padol hrebienok a môžu ďalej šetriť na nové auto.
Stretnutie u dílera IMPA nabralo potom iný smer, pretože jeho cieľom bolo oboznámiť verejnosť prostreníctvom médií s vynovenými a modernizovanými priestormi, ktoré zrealizoval predajca už dva razy vyhodnotený ako najúspešnejší na Slovensku.Výsledkom je, že IMPA Bratislava otvorila v Petržalke prvý modernizovaný showroom Škoda v novom korporátnom dizajne značky na Slovensku. V bratislavskej Petržalke tak nájdu zákazníci aktuálne najmodernejšie predajno-servisné stredisko Škoda na Slovensku. Obdobným redizajnom prejde do apríla 2015 celá predajná sieť značky Škoda na Slovensku.
"V rámci skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci nového sviežeho dizajnového jazyka značky Škoda, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké dnes predstavila spoločnosť IMPA Bratislava," povedal Karel Sklenář, konateľ spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Autor: J. GoldbergerFoto: Autor