Na elektrickú Daciu Spring čaká 40 000 nedočkavcov

Nedeľa, 21 november 2021

Dacia Spring je na roztrhanie. Za osem mesiacov si ju objednalo 40 000 zákazníkov, ktorí teraz čakajú s otvorenou garážou na jej dodanie.

Dacia-Spring

Lákadlom kúpiť si elektrickú Daciu Spring je ľahko a za málo peňazí dostupné auto s elektrickým pohonom a teda aj nízkymi prevádzkovými nákladmi. Občan sa naladí na každom kroku na preferovanú elektrickú mobilitu, o ktorej aj materská automobilka hovorí, že práve z tohto dôvodu je dostupná aj pre slabšie vrstvy obyvateľstva. Výrazne o tom hovorí aj príklad z Francúzska, kde kupujúci môže mať elektrický Spring od 89 eur mesačne a užívať si prednosti plne elektrického auta.

Zákazníci, ktorí si Daciu s elektrickým pohonom objednali ako prví od marca do júna tohto roku, už v týchto dňoch prichádzajú k predajcom prevziať si objednané auto. Podobne so spúšťaním objednávok to bolo aj v iných európskych krajinách, napríklad vo Francúzsku, Taliansku, Nemecku, v krajine výrobcu Rumunsku, či Španielsku a inde.

V celej Európe, či už v mestských, prímestských a aj vidieckych oblastiach, si Spring naďalej získava nových zákazníkov, v priemere je to 500 nových objednávok mesačne.

Dacia ponukou plne elektrického mestského modelu Spring so vzhľadom SUV za dostupnú cenu ukázala, že sa drží najnovších trendov a inovácií. Jeho jednoduché používanie a nabíjanie, ako aj dojazd až 305 kilometrov (v mestskom cykle WLTP, 230 km v kombinovanom cykle WLTP) z neho robia relevantný nástroj mobility pre väčšinu Európanov, ktorí jazdia v priemere len 30 km denne.

Spring zvádza a získava si zákazníkov, ktorí sú už presvedčení o vlastnostiach, ktoré zdobia a sú charakteristické pre automobily značky Dacia. Sú to najmä robustnosť, cenová dostupnosť a najlepší pomer ceny a kvality. To všetko za bezkonkurenčnú cenu.

Autor: J. Goldberger
Foto: Dacia
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.