Nedeľa, 21 november 2021
Dacia Spring je na roztrhanie. Za osem mesiacov si ju objednalo 40 000 zákazníkov, ktorí teraz čakajú s otvorenou garážou na jej dodanie.
Lákadlom kúpiť si elektrickú Daciu Spring je ľahko a za málo peňazí dostupné auto s elektrickým pohonom a teda aj nízkymi prevádzkovými nákladmi. Občan sa naladí na každom kroku na preferovanú elektrickú mobilitu, o ktorej aj materská automobilka hovorí, že práve z tohto dôvodu je dostupná aj pre slabšie vrstvy obyvateľstva. Výrazne o tom hovorí aj príklad z Francúzska, kde kupujúci môže mať elektrický Spring od 89 eur mesačne a užívať si prednosti plne elektrického auta.
Zákazníci, ktorí si Daciu s elektrickým pohonom objednali ako prví od marca do júna tohto roku, už v týchto dňoch prichádzajú k predajcom prevziať si objednané auto. Podobne so spúšťaním objednávok to bolo aj v iných európskych krajinách, napríklad vo Francúzsku, Taliansku, Nemecku, v krajine výrobcu Rumunsku, či Španielsku a inde.
V celej Európe, či už v mestských, prímestských a aj vidieckych oblastiach, si Spring naďalej získava nových zákazníkov, v priemere je to 500 nových objednávok mesačne.
Dacia ponukou plne elektrického mestského modelu Spring so vzhľadom SUV za dostupnú cenu ukázala, že sa drží najnovších trendov a inovácií. Jeho jednoduché používanie a nabíjanie, ako aj dojazd až 305 kilometrov (v mestskom cykle WLTP, 230 km v kombinovanom cykle WLTP) z neho robia relevantný nástroj mobility pre väčšinu Európanov, ktorí jazdia v priemere len 30 km denne.
Spring zvádza a získava si zákazníkov, ktorí sú už presvedčení o vlastnostiach, ktoré zdobia a sú charakteristické pre automobily značky Dacia. Sú to najmä robustnosť, cenová dostupnosť a najlepší pomer ceny a kvality. To všetko za bezkonkurenčnú cenu.
Autor: J. GoldbergerFoto: Dacia