Kia Soul - duša, ktorá vchádza do ulíc

Štvrtok, 05 február 2009

Kia svojim modelom Soul chystá veľký útok na európskeho zákazníka, pričom bokom nie je ani Slovensko. Že to Kia myslí naozaj vážne, o tom svedčia úkazy z viacerých slovenských miest. Množstvo billboardov je predzvesťou, že Kia Soul je už za dverami.

Kia Soul

Slovenské mestá a ich ulice ožívajú street umením prostredníctvom graffiti. Značka Kia oslovila najvýznamnejších graffiti sprejerov, aby vyjadrili svoj postoj, odkryli svoju dušu a na veľkorozmerných plagátoch, billboardoch, prejavili svoju náklonnosť k značke a jej novému modelu. Umelci so sprejmi dostali billboardy a námet – uviesť a priblížiť verejnosti nový Kia Soul, ktorý bude v ponuke na Slovensku už od polovice februára 2009.

Hlavným benefitom nového mestského osobného auta Kia Soul je individualizácia, ktorá je nosná aj pre street umenie 21. storočia. Ako pojali stvárnenie Kia Soul slovenskí umelci, možno vidieť odteraz až do konca februára 2009. "Galérie" Soul graffiti sa nachádzajú v Bratislave na nábreží L. Svobodu pod Novým mostom, v Žiline na autobusovej stanici a v Košiciach pri hypermarkete na Trolejbusovej ulici.

Kia Soul

Cieľom spoločnosti Kia Slovensko bolo rozžiariť smutné múry, vystúpiť z davu preexponovaných reklám, zaujať okoloidúcich, potešiť ich a zároveň im odovzdať správu, že na Slovensko prichádza nový automobil, ktorý má dušu mesta, ponúka mnoho možností, zaujme na prvý pohľad a každý, kto je mladý srdcom, v ňom nájde kúsok seba.

"Používali sme veľa živých farieb, chceli sme tým vyzdvihnúť a zvýrazniť samotné auto, ako ho cítime a vnímame, ako si ho predstavujeme pri jazde mestom. Sme radi, že sa nám podarilo aspoň čiastočne oživiť ulice a ukázať, že graffiti je skutočné umenie a nie vandalizmus" – vyjadril sa ku kampani autor Soul graffiti, jeden z prvých autorov graffiti na Slovensku, ktorý vystupuje pod menom Cose.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.