Kia Fest Bratislava fandí futbalistom

Piatok, 11 jún 2010

Chcete si naplno vychutnať atmosféru futbalových majstrovstiev sveta? Kde lepšie ak nie na veľkoplošnej obrazovke? Túto možnosť ponúka nové námestie na ľavom brehu Dunaja v bratislavskej novej mestskej štvrti Eurovea. Priestor námestia sa zmení na obrovský Kia Fan Fest, kde Bratislavčania i návštevníci hlavného mesta budú môcť spoločne sledovať na veľkoplošnej LED obrazovke futbalové zápasy slovenskej reprezentácie na majstrovstvách sveta vo futbale v Južnej Afrike.

Kia Fest
Obrazovka, na ktorej bude možné sledovať výkony nielen našich futbalistov, bude mať rozmery 9x5 metrov, kultúrny program bude na pódiu s rozmermi 11x7 metrov.

Na vytvorení oficiálnej fanúšikovskej zóny Kia Fan Fest Bratislava 2010 na novom námestí v Eurovei sa podieľali samospráva hlavného mesta, spoločnosť Ballymore Group a spoločnosť Kia Motors Sales Slovensko, ktorá je platinovým partnerom slovenskej futbalovej reprezentácie a oficiálnym partnerom FIFA 2010. Obrazovka, na ktorej bude možné sledovať výkony nielen našich futbalistov, bude mať rozmery 9x5 metrov, kultúrny program bude na pódiu s rozmermi 11x7 metrov.

Kia Fan Fest bude po prvý raz sprístupnená v utorok 15. júna krátko popoludní, keď sa bude hrať zápas Slovenska proti Novému Zélandu. Na kvalitnej LED obrazovke s plochou 45 štvorcových metrov diváci budú môcť sledovať zápasy našej futbalovej reprezentácie aj v nedeľu 20. júna proti Paraguaju a vo štvrtok 24. júna popoludní proti Taliansku.

V dňoch, počas ktorých náš futbalový tím nehrá zápasy, bude Kia Fan Fest Bratislava ponúkať návštevníkom sledovanie najatraktívnejšieho futbalového prenosu dňa na základe programovej ponuky Slovenskej televízie. Partneri projektu rokovali tiež o možnostiach predĺžiť prevádzku Fan Festu až do finálového zápasu majstrovstiev, ktorý je naplánovaný na nedeľu 11. júla, a to bez ohľadu na to, či sa Slovensku podarí postúpiť zo základnej skupiny ďalej.

Vstup pre fanúšikov na Kia Fan Fest Bratislava bude samozrejme bezplatný. Počas našich zápasov bude na Fan Feste prebiehať bohatý sprievodný – najmä hudobný – program. Nebudú chýbať ani atrakcie pre deti a tiež rôzne tematické súťaže o atraktívne ceny a návštevníkom budú k dispozícii stánky s občerstvením.

Autor: J. Goldberger
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.