Utorok, 22 apríl 2014
Spoločnosť Hyundai Motor zaznamenala ďalší rast na európskom automobilovom trhu v prvom štvrťroku 2014. Vďačí za to aj uvedeniu modelu Hyundai i10 novej generácie, ktorý si od začiatku predaja našiel mnoho nových zákazníkov.
Na piatich najväčších európskych trhoch Hyundai v prvých troch mesiacoch roka zvýšil predaj súkromným a firemným flotilovým zákazníkom o 16, resp. 17 %, čo je viac ako zaznamenal rast automobilového trhu v príslušných segmentoch.
Rast predaja v prvom štvrťroku podporilo uvedenie nového modelu Hyundai i10, na ktorý predajcovia zaevidovali 58.000 objednávok. Zaujímavosťou je, že až 82 % zákazníkov si nový i10 objednáva v najvyššej verzii vybavenia.
Zákazníci značky Hyundai využili v prvom štvrťroku aj výhodné ponuky financovania, ktoré im značka poskytuje. Kupujúci sú teraz ochotní zaplatiť viac za automobily Hyundai vďaka komplexu hodnoty, ktorý kórejský výrobca poskytuje v celej Európe.
Podľa štatistických údajov zverejnených európskou asociáciou automobilových výrobcov ACEA, Hyundai dosiahol v prvom štvrťroku 2014 so 109.320 zaregistrovanými vozidlami trhový podiel 3,3 % na európskom trhu nových automobilov. Hyundai si takto buduje základy dlhodobého udržateľného rastu a smeruje k splneniu cieľa, ktorým je 5 % podiel na európskom trhu v roku 2020.
Autor: jGold