Štvrtok, 01 december 2011
Spoločnosť Hyundai predstavila začiatkom tohto roka svoje nové logo, potom nový slogan značky "Hyundai – Nové myslenie. Nové možnosti." Usiluje sa o zmenu, ktorá sa začína skromnou myšlienkou: aby boli ľudia v autách značky Hyundai šťastnejší. Hyundai nechce byť len ďalším výrobcom automobilov. Chce viac, chce vytvárať pre svojich zákazníkov nové možnosti.
Vďaka inovatívnemu mysleniu a vytváraniu nových možností prináša Hyundai najmodernejšie technické prvky a vysokú kvalitu za prijateľnú cenu. Približne v tomto duchu by sa mohlo charakterizovať smerovanie kórejskej spoločnosti. Takto sa Hyundai prezentoval aj na stretnutí s priateľmi a priaznivcami značky.
V duchu nového myslenia uvádzal Hyundai na trh aj svoje modely Veloster, Elantra a vlajkovú loď spoločnosti i40. V tomto duchu pripravila spoločnosť aj svoju oficiálne prvú a vraj nezabudnuteľnú noc – Hyundai Night, počas ktorej sa pozvaným hosťom predstavilo mnoho doposiaľ na Slovensku neznámych umelcov, ktorých tvorba a vystúpenia sú vysoko hodnotené najmä v zahraničí.
Hyundai začal spolupracovať a podporovať jedinečného umelca Franka Jalšovského, ktorý v emigrácii dosiahol mnoho úspechov. V súčasnosti žije na Slovensku a svojou originálnou tvorbou sa úspešne etabloval na medzinárodnom poli výtvarného umenia. Svoje diela vystavoval v Amerike, Európe a Ázii a niektoré mohli obdivovať aj účastníci stretnutia Hyundai Night v Design Factory v Bratislave.
Vraví sa, že ku krásnym autám patria aj krásne ženy. Počas Hyundai Night to predviedla aj futuristická dizajnérka Ivana Kaňovská s kolekciou Tension. Krásne modely predviedli nádherné modelky a finalistky Schwarzkopf Elite Model Look 2011, ktoré boli na Slovensku po prvýkrát .
Hostí počas celého večera sprevádzal programom a novými autami moderátor Michal Hudák. Predstavil vlajkovú loď Hyundai i40 v oboch karosárskych verziách – ako elegantný sedan i uhladené kombi. Celý večer bola hosťom k dispozícii flotila desiatich modelov Hyundai i40, ktoré si mohli vyskúšať na testovacej jazde alebo sa nechať odviezť domov.
Príjemným zážitkom bolo aj odhalenie novej generácie Hyundai i30. Ako prvý niesol označenie "i" a odštartoval novú éru značky Hyundai v Európe. Bol prvým modelom navrhnutým a skonštruovaným v Európe, prvým modelom vyrobeným v českom závode a taktiež prvým modelom, ktorý získal najvyššie hodnotenie päť hviezdičiek v teste Euro NCAP.
Bodkou večera bolo vystúpenie českej skupiny Charlie Straight z Třinca, ktorá v toku 2010 získala cenu EMA televízie MTV ako Best Czech and Slovak Act a víťazstvo obhájila aj v tomto roku, keď Hyundai so svojim modelom Veloster bol jedným z hlavných partnerov MTV EMA.
Autor: janGold