Fiat 500 mieri na americký trh

Piatok, 06 august 2010

Fiat 500 sa môže chváliť skvelým dizajnom, štýlom i eleganciou. O jeho jedinečnosti sa budú môcť presvedčiť aj americkí zákazníci. Päťstovka koncom roku 2010 plánuje expanziu za oceán a na oslavu tejto udalosti sa Fiat Yamaha Team, ako ho poznáme z majstrovstiev sveta Moto GP, obliekol už na podujatí v Laguna Seca do úplne nového kabáta.

Fiat 500
Dvaja v súčasnosti určite najrýchlejší motocykloví pretekári sveta – Lorenzo a Rossi

Prvou príležitosťou obdivovať nové kombinézy i dizajn pretekárskych motocyklov Fiat Yamaha Teamu mali fanúšikovia počas predposledného júlového víkendu na okruhu Laguna Seca v Kalifornii. Dizajnéri Fiat Yamaha Teamu boli opäť originálni. Do tvorby nového dizajnu totiž zapojili samotných fanúšikov, ktorí pomocou internetovej aplikácie posielali svoje fotografie. Fotky 500 rozžiarených tvárí teraz zdobia pretekárske motocykle oboch hlavných hviezd stajne Fiat Yamaha, Valentina Rossiho i Jorgeho Lorenza.

Táto iniciatíva sa stretla s nebývalou odozvou. Už v priebehu prvých 15 minút od spustenia webových stránok pre zasielanie fotografií bolo všetkých 500 miest na pretekárskom stroji Valentina Rossiho ozdobených úsmevmi nadšencov. Motocykel Jorge Lorenza príliš nezaostal a po niekoľkých minútach i jeho motocykel vyzeral úplne inak.

Úsmevy nadšených fanúšikov sa však nevynímajú len na motorkách, ale sú nimi ozdobené i kombinézy oboch pretekárov a uniformy celého tímu. Na kombinézach je okrem usmiatych tvárí i nové logo Fiat 500 posiate tvárami amerických hviezd a pruhmi a navrhnuté špeciálne pri príležitosti uvedenia tohto modelu na severoamerický trh.

Fiat Yamaha Team týmto krokom potvrdil svoju dlhodobú stratégiu priblíženia sa k svojim fanúšikom a našiel ďalší zaujímavý spôsob, ako ich zapojiť do rozhodovania o dizajne či o komunikácii a propagácii vlastných produktov.

Fiat 500 Fiat 500 Fiat 500
Autor: J. Goldberger
Foto: Fiat
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.