Piatok, 13 marec 2020
Španielska značka Seat si pred dvoma rokmi založila svoju športovú značku Cupra. Niečo ako je pre Fiat odnož Abarth. Teraz si otvorením svojej novej centrály a areálu pripomína druhé výročie vzniku značky.
Značka Cupra, ktorá si zakladá na dizajne a športovom charaktere postavila nový areál, novú centrálu, ktorá bude reprezentovať jej DNA. Stalo sa tak dva roky po tom, čo sa odlúčila od Seatu a rozhodla ísť svojou vlastnou cestou. Centrálou a sídlom značky je dvojpodlažná budova s atraktívnym dizajnom pripomínajúcim boxy na pretekárskej trati.
Wayne Griffiths, predseda predstavenstva značky Cupra: "Centrála Cupra predstavuje kulmináciu našej konsolidácie ako nezávislej značky. Vlastné zariadenia nám umožnili rozšíriť náš tím na 200 zamestnancov, ako aj rozšíriť našu rodinu automobilových fanúšikov na celom svete.
Nová Cupra Garage, ako budovu pomenovali, umožňuje konsolidovať štruktúru v rozhodujúcom období značky, v roku kedy značka dopĺňa svoj výrobný program novými modelmi Leon a Formentor. Nový domov značky Cupra poskytne výrobnú bázu pre jej pokračujúci rast.
V súlade s trendom mobility budúcnosti, na ktorý sa značka Cupra upriamuje, je nová budova vybavená aj 12 nabíjacími miestami pre elektrické automobily.
Už po dvoch rokoch existencie značky predaj modelov Cupra vzrástol o 71,8 % oproti roku 2018 a dosiahol 24 700 predaných automobilov vďaka úspechu modelu Ateca.
Značka Cupra bude aj naďalej pokračovať v tradícii automobilového športu účasťou v seriáli TCR.
Autor: J. GoldbergerFoto: Cupra