Citroen C4 Picasso ide na dračku

Streda, 25 október 2017

Dvojica vanov Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso predstavená v roku 2013 a modernizovaná na jeseň 2016 si pripisuje predajný úspech v podobe pol milióna predaných vozidiel na celom svete. Výrazný predajný úspech v podobe viac ako pol milióna predaných kusov sa modelu Citroën C4 Picasso podarilo dosiahnuť už po štyroch rokoch výroby.

Citroen C4 Picasso
Citroën C4 Picasso druhej generácie si za štyri roky výroby získal zákazníkov na celom svete

Druhá generácia modelu C4 Picasso predstavená v júni 2013 ako päťmiestna verzia a potom v septembri 2013 ako sedemmiestny model Grand C4 Picass. Modernizácia prebehla v roku 2016. Zdobia ju bohaté technologicky vyspelé systémy ako dotykový displej, 3D navigačný systém s hlasovým ovládaním, bezdotykové ovládanie veka batožinového priestoru, čítanie dopravných značiek, adaptívny tempomat s funkciou stop/start a mnoho ďalších.

S týmito tromfami je C4 Picasso významným modelom v segmente vanov, pričom ponúka najviac pokrokových technológií. Svojimi vlastnosťami zosobňuje to najlepšie z programu Citroën Advanced Comfort, pričom spája vnútorný priestor, variabilitu a komfort, ktoré zvyšujú pohodlie cestujúcich, ako napríklad panoramatické čelné sklo, samostatné zadné sedadlá, sedadlo spolujazdca vpredu s opierkou na nohy a mnohé ďalšie.

C4 Picasso sa vyznačuje aj dynamickými jazdnými vlastnosťami, pod ktoré sa podpisujú najmä účinné a výkonné motory, naftové BlueHDi a benzínové PureTech, ako aj nová automatická prevodovka EAT6.

Každoročne sa modelu Citroën C4 Picasso darí potvrdzovať svoju príťažlivosť. Jeho hlavnými trhmi sú Francúzsko, Španielsko a Veľká Británia. Viac ako 80 % predaných vozidiel tohto modelu bolo v dvoch najvyšších stupňoch výbavy Feel a Shine a viac ako 45 % predaných vozidiel bolo dodaných s automatickou prevodovkou EAT6.

Autor: janGold
Pridať komentár
Bleskovky
veronika-hammond
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti BMW Slovenská republika sa od 1. septembra 2024 stane Veronika Hammond. Na tejto pozícii nahradí Olivera Rademachera, ktorý po takmer piatich rokoch úspešného pôsobenia na Slovensku zaujme pozíciu riaditeľa spoločnosti BMW v Rumunsku. Veronika Hammond, rodáčka z Nemecka, má dlhoročné skúsenosti v automobilovom priemysle. V spoločnosti BMW pôsobí viac ako 25 rokov, kde získavala skúsenosti v rôznych pozíciách. Pred nástupom do funkcie obchodnej riaditeľky pre importérske trhy v juhovýchodnej Ázii a Tichomorí so sídlom v Singapure v roku 2018 viedla obchodný región Východné Nemecko. Veronika Hammond vyštudovala sociálne vedy na Univerzite Paula Valeryho vo francúzskom Montpellieri.Veronika Hammond
produkcia-VW-passat
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia pozastavuje na dva týždne výrobu vozidiel z dôvodu letnej odstávky. Ide o pravidelnú letnú odstávku, počas ktorej čerpajú jeho zamestnanci celozávodnú dovolenku. Výroba vozidiel začala postupne vybiehať tento týždeň. Úplne sa zastaví od 15. do 28. júla. Martinský závod pokračuje plynule vo výrobe komponentov aj počas letných prázdnin. V nasledujúcich dvoch týždňoch bude v nasadení v priemere približne 1700 zamestnancov externých firiem, ktorí sa budú venovať aj výmenám a úpravám zariadení, inštalácii nových technológií či prestavbám na výrobných linkách naprieč celým podnikom. Pred odchodom na dovolenku vypláca Volkswagen Slovakia zamestnancom 13. plat vo forme dovolenkovej odmeny. Zamestnanci využívajú tiež zákonný príspevok na rekreáciu na Slovensku do výšky 700 eur.
aaa-auto
V týchto dňoch si spoločnosť AAA Auto pripomína dvadsať rokov na trhu jazdených áut na Slovensku. Jej sieť predajných centier, v ktorých ponúka jazdené automobily slovenským motoristom, tvoria Mototechna, Mototechna Drive, Driverama a Auto Diskon a patria do skupiny Aures Holding. Za dobu svojej existencie na slovenskom trhu sa v jej sieti predalo autá viac ako 300 tisíc zákazníkom, a rovnaký počet vozidiel sa aj vykúpilo. V súčasnosti má sieť Aures Holding na Slovensku dvanásť pobočiek AAA Auto. V rámci celej skupiny Aures pôsobí na viac než šesťdesiatich miestach v piatich krajinách Európy a v ponuke má až 15 000 áut. Počas svojej dvadsaťročnej histórie už skupina na výkupe a predaji obslúžila spolu viac ako 3,1 milióna zákazníkov.