Piatok, 07 jún 2013
Bratislave pribudlo nové predajné miesto pre automobily BMW a MINI. Vzniklo po dohode spoločností BMW Group Slovakia a Auto Palace Group. Licenciu novému predajcovi udelili prvého mája tohto roku a mesiac na to otvorili na bývalých predajných miestach Mazdy a Mitsubishi na Vajnorskej ulici novú prevádzku, ktorá po investičnej injekcii jeden a pol milióna eur má byť vzorovým dílerstvom prémiových automobilov značiek BMW a MINI.
Spoločnosť Auto Palace Group, nový partner spoločnosti BMW Group Slovakia v tomto regióne, v priebehu polroka vybudovala nový showroom pre automobily značiek BMW a MINI v Bratislave s celkovou plochou 2 035 metrov štvorcových. Nový predajno-servisný komplex novinárom oficiálne predstavili Michael Kordys, generálny riaditeľ spoločnosti BMW Group Slovakia a Ralf Howie zo spoločnosti AutoBinck Holding, ktorá je materskou spoločnosťou Auto Palace.
Skupina Auto Palace Group od 5. júna 2013 tak rozširuje svoju maloobchodnú činnosť na území Slovenska. Nová spoločnosť Auto Palace Bratislava sídli na Vajnorskej ulici a bude ponúkať automobily BMW a Mini, ako sa vyjadrili zástupcovia oboch spoločností, podľa nových a náročnejších štandardov najvyššej kvality. Nové predajné miesto bude ako jedno z prvých autorizovaných dílerstiev BMW a Mini v Európe striktne dodržiavať nové európske štandardy pre predaj automobilov oboch značiek.
Nové predajné miesto umožní zákazníkom prezrieť si celú ponuku modelov oboch značiek – v rôznych farbách a výbavách. Bude tu trvalo vystavených viac ako osem vozidiel BMW a 6 vozidiel Mini. Súčasťou ponuky bude aj široká paleta jazdených automobilov do určitého veku a značkový servis schopný vykonávať údržbu až na 11 vozidlách súčasne.
Nové obchodno-servisné stredisko ponesie názov Auto Palace Bratislava, čím vyjadruje svoju príslušnosť k skupine Auto Palace Group, ktorá na slovenskom trhu pôsobí už od roku 1991. Do plnej prevádzky vstúpi nové predajné a servisné miesto od 14. júna 2013.
Nové autorizované dílerstvo značiek BMW a Mini na Vajnorskej ulici bude vybavené jedinečným interaktívnym zákazníckym systémom skupiny BMW Group, ktorý zákazníkovi umožní prispôsobiť si nové vozidlo svojim individuálnym potrebám pomocou zariadení ako iPad či ďalších interaktívnych technológií.
V nových priestoroch budú pre zákazníkov k dispozícii kompletné produktové rady značiek BMW a Mini, vrátane najnovších modelov. Chýbať tu nebude napríklad nové BMW Z4 po facelifte, BMW M6 Grand Coupé, nové BMW 3 Gran Turismo, nový rad BMW 5 facelift vrátane modelov Sedan, Touring, Gran Turismo, M Sedan, BMW 4 Coupé, nové BMW X5 či Mini Paceman.
Pre nového predajcu BMW a Mini bude podľa riaditeľa prevádzky Auto Palace Bratislava Miroslava Tikla prvoradým cieľom nová kvalita služieb. Tá sa bude vzťahovať tak na predaj nových automobilov, ako aj na servis a odbornosť opráv. Novou stratégiou spoločnosti bude predaj jazdených áut. Cieľom bude dať kupujúcemu správnu kvalitu a preverené auto. Najmä však to, aby zákazník pri kúpe jazdeného auta mal rovnaký pocit ako by kupoval nový automobil.
Nová obchodná aktivita spoločností BMW Group a spoločnosti Auto Palace, dcérskej spoločnosti AutoBinck Holding, má napomôcť rozvoju trhového podielu značiek BMW a Mini na Slovensku.
Autor: J. GoldbergerFoto: jg